20 Şubat 2015 Cuma

BEKLE BENİ - Donna Fletcher


ARKA KAPAK:
Evlilik onun için yalnızca bir kaçıştı...


Savaşçı klanların, vahşi topraklarının gelecekleri için ölümüne mücadele ettiği İskoç dağlarının sisli çayırlarından gelen Honora Tannach'ı, hiçbir şey üvey babası ile aynı kalede kapana kısılmak kadar korkutamamaktadır. Bir İskoç klanının liderinin oğluyla evliliği ayarlandığında ise çok heyecanlanır…
ta ki nişanlısının Cavan Sinclare olduğunu öğrenene kadar. Bu vahşi savaşçı bir defasında hayatını kurtarmış olsa da Honora kimsenin bu denli yabani birini ehlileştiremeyeceğini bilmektedir - insanın içine işleyen gözlerinin ve keskin yüz hatlarınınsa
hiçbir önemi yoktur...


En sonunda onu tutsak edenlerden kaçtığında, Cavan'ın tek düşüncesi klanını tehlikeli işgalcilerden korumaktır ancak güzel karısı çok tehlikeli bir dikkat dağıtıcıdır. Alev alev yanan bir tutku, onların tereddütlerini ortadan kaldıracak... Ve Cavan hiçbir şeyin gerçek aştan daha güçlü olamayacağını keşfedecektir.



Sayfa Sayısı: 359

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları


Herkese merhaba;
Yaklaşık iki ay önce okuduğum bir kitap hakkında yaorum yapmak istiyorum.  "Bekle Beni" sözde İskoçya'da geçiyor. Kitapta birkaç ipucu olmasa hiç anlaşılmayacak. Her neyse kitap bana "Özgürlüğe hasret" kitabını anımsattı; kardeşiye esir düşmüş bir karakter , abi kurtuluyor ama kardeş esir, aklı hep onda falan filan. 
Garibim Honara üvey babası tarafından itilip kakılmış, klan lideri olacak kişi ile evlenecekken esir abi çıkageliyor ve klan lideri o olacak diye gelen abi (Cavan) ile evlendiriliyor.  Klasik zorunlu evlilik. Benim favori konumdur ama bu kitaba ısınamadım malesef. Anladık Cavan esir düşmüş uzun zaman, canı sıkkın falan ama ne o öyle kızı odadan kovalamalar. Bana çok yapay geldi. Herşey süt limanken birden kıza "defol" diye bağırmalar neyin nesi.
Ne ara sevdiler birbirlerini çok ani oldu bence. Hele Honora bozuk plak gibi "Seni Seviyorum" diyip durdu. Cavan'da cool tavırlar. Ortanca kardeşte en olmadık zamanlarda kapılarına dayanıyor. Tüh tam yakınlaştılar diye kalıyorsun. 
-- SPOILER-- Honora'nın hasta rolü yapıp kendini yere atması ve Cavan'ın onu kucağına oturtup ağrısı geçsin diye dakikalarca karnını ovması sahnesi güzeldi ama :)
Yazarın başka kitabını bulamadım ben. Varsa da alıp okumam gerçi. Aslında dili itici değil de konuları bağlama kısmında zayıf biraz. Cümleler basitti. Hani şöyle alıntı yapmak için vurucu cümle ararsın ya bulamazsın hııh işte tam o durumdayım şu an :)) Neyse ite kaka bir iki cümle bulacağım artık.
Yeni bir kitap yorumunda buluşmak üzere esen kalın , Hoşçakalın :)


ALINTI:

Ondan bu kadar kolay kurtulamazdı. Honora arkasından koşup kollarını kocasının boynuna sıkıca doladı ve kulağına fısıldadı. : "Sana aşık olmak üzereyim."
Cavan öylece kaldı. Honora'nın ayakları hafifçe titriyor ve kolları hala kocasınınboynunda sımsıkı dolanmış duruyordu.
"Beni sevemezsin beni tanımıyorsun bile." dedi Cavan.

"Sorun ne seni incittim mi?"
Eğer honora onu tutmasaydı Cavan üzerinden kalkardı. "Hayır gitme beni incitmedin."
"O Zaman bu gözyaşları neden?" diye sordu usulca onu öperek.
Gülümsedi. "Hiç bu kadar büyüleyici bir şey yaşamamıştım. Bu kadar bütün hissetmemiştim."




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder