2 Şubat 2015 Pazartesi

KARA MELEK - Kat Martin


ARKA KAPAK:

Onlar bölünmüş topraklarda, birbirlerini düşman biliyorlardı.

Ivesham'lı Caryn manastırın soğuk duvarları arasından kurtulup özgürlüğüne kavuşmayı beklemektedir. Acımasız Ral olarak tanınan Norman şövalye onu bir kez ölümden kurtarıp sonra kaderine terk ettiği günden beri Caryn, onu babasının topraklarına konan ve adamlarını kız kardeşinin üzerine salan bir adam olarak tanımaktadır. Halkına barış getirmek için onunla evlenmeyi kabul ettiğinde ise düşünceleri ve planları korkutucu bir hal alır.

Fakat kaderleri çarpışan kılıçlardan çok daha keskindi.

Esrarengiz Savaşçı'nın kanı, Caryn'in kıpkırmızı ve yakıcı dudaklarıyla lanetlenmiştir sanki. Vahşi bir tutkunun pençesinde olduğundan habersiz Ral, tehlikenin nereden geldiğini geç fark edecektir. Asi bir gelin, İngiliz ormanlarında gezinen kurtlardan ve haydutlardan daha ölümcül bir hain olabilir mi?

"Mükemmel bir ortaçağ aşk hikayesi. Bu kitabı sevmekle kalmayacak, devamı için sabırsızlanacaksınız."
Affaire de Coeur


Türkçe (Orijinal Dili:İngilizce)
434 s.
İstanbul, 2012

YORUM:
Merhaba;
Bugün benim okurken çok keyif aldığım, toplam 3 kere okuduğum ve ara sıra sevdiğim bölümleri dönüp dönüp baktığım kitabım "Kara Melek"i sizlere tanıtacağım.
Arka kapak bilgilerinden de anlaşıldığı üzere kitap orta çağda geçiyor. 
Sakson kızı Caryn ve Norman Şövalyesi Ral baş kahramanlarımız.
Ral daha önce aşık olduğu kişiden dolayı yaralı bir erkek ve gönlünü kimseye kaptırmak istemiyor.
Caryn ise Ral ve arkadaşlarını ona ve kız kardeşine saldıran kişi olarak bildiği için Ral'e karşı öfkeli. Halkına barış getirmek için onunla evlenmeyi kabul ediyor.
Bu sefer SPOILER çok haberiniz olsun.
Gel zaman git zaman Caryn doğruyu öğreniyor ve Ral'e karşı ilgi duymaya başlıyor. 
Ral evliyken bile metresine giden bir adam. Fakat Caryn ile araları düzelmeye başlayınca metresinin yatağına gitmeyi bırakıyor.
Ne zaman ki Caryn'e aşık olduğunu hissetmeye başlıyor, bu duygunun aşk olmadığını kendine ispatlamak için metresinin yatağına koşuyor. Gece Ral'in yatağa gelmediğini fark eden Caryn hemen metres Lynette'in odasına koşup onları görüyor. ondan sona eşine çok soğuk davranmaya başlıyor haklı olarak. Ral'de Caryn'ın yanına sokulmak için elinden geleni yapıyor.
Buraları okumak çok zevkli.
Daha fazla detaya giripte okuma zevkinizi kaçırmak istemiyorum.
Ben defalarca okudum ve bayıldım. Vıcık vıcık aşk hissetmiyorsunuz ama Kat Martin aradaki bağlılığı ve sevgiyi çok güzel anlatmış.
Umarım orta çağ aşk romanlarının devamı gelir. Balo salonları ve koca arayan İngiliz kızlarından sıkıldığımı hissettim. Ben de böylelikle orta çağ romanları ile bir mola vermiş olurum.

ALINTI:

"Ummadığım bir şekilde neselisin bu akşam," dedi Ral.
"Bu ruh haliyle gelmeni beklemiyordum."
"Bu sabah olanları mı kastediyorsun?"
"Evet yanaklarından süzülen yaşları fark etmedim sanma."
"Seni temin ederim ki onlar görebileceğin son gözyaşlarımdı. Aptal bir genç kız akıttı o yaşları. Oysa bu akşam bir kadın olduğumu bütün hücrelerime kadar hissediyorum. Sonunda gözleri açılmış bir kadın."


"Akşam yemeğinde yokluğunuzu hissetmemek mümkün değildi."
"Öyle mi?" dedi Ral başını kaldırarak. "Kim yokluğumu hissetti Caryn? Sen mi?"
Evet, diye düşündü Caryn. Her geçen gün seni biraz daha çok istiyorum. 
"Odo seni sordu. Richard ve diğerleri de."


Ral'in elleri durdu., sonra Caryn'in kalbi üzerine geldi. 
"Kalp atışların öyle demiyor ama. Beni istediğini inkar mı edeceksin?"
Acıyla çıkan cılız bir inleme duyuldu. "Bedenim seni arzuluyor olabilir ama kalbim değil."

"Sen hiç aşık oldun mu, sevdin mi Odo?"
"Hayır. Aşk aptallar içindir."
"Bir zamanlar bir ailen vardı sonuçta. Babanı anneni, kardeşlerini sevmedin mi?"
"Elbette onları sevdim."
"Ve onları kaybettiğinde acının nasıl bir şey olduğunu öğrenmedin mi?"
"Evet daha önce hiç karşılaşmadığım  bir şekilde tanıştım acıyla."
"İşte kalbini verdiğin birini kaybettiğinde de hissettiğin acı, aynen senin aileni kaybettiğin  zaman hissettiğin acı gibi."

Ral Odo'ya kötü kötü baktı. "Benim mi? Ben başka kadınları değil, sadece onu istiyor olsam bile mi? Üstelik aramıza ördüğü bu duvara rağmen. Ona isteği dışında sahip olduğumda hiçbir şey hissetmiyor olmama rağmen mi? Karıma acı veren benim de canımı yakıyor olsa bile mi?"


"Seni seviyorum Cara. Bir süredir bunu söylemek istedim ama doğru kelimeleri bulamıyordum. Seni seviyorum ve benim için başka bir kadın söz konusu olamaz artık. Ne şimdi ne de başka bir zaman."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder