7 Şubat 2015 Cumartesi

GÜL VE DİKEN - Tracy Anne Warren

ARKA KAPAK:

"Çikolata kadar leziz. Tadına doyulmuyor."
Romantic Times Bookclub



Rüzgar eken fırtına biçer…Düğün gününde ikiziyle yer değiştirip büyük bir skandala imza atan Leydi Jeannette Brantford, ailesi tarafından cezalandırılır ve can sıkıcı kuzenlerinin yanına İrlandaya gönderilir; ancak Jeannetteı sürgünde bekleyen sürprizler vardır. Yolda şeytani derecede yakışıklı bir mimar olan Darragh OBrien ile karşılaşır ve cezası birden tutkulu, eğlenceli bir hal alır.

Jeannette kendi statüsünde bir leydiyi ancak bir dükün tatmin edebileceğini düşündüğü için Darragha olan hislerini belli etmekten kaçınır, oysa bu cesur adam Mulholland Kontudur ve gerçek kimliğini açıklamadan önce Jeannettea aşk hakkında bir ders vermek ister.



Sayfa Sayısı: 396

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Koridor Yayıncılık
 Merhaba;
Bugün sizlere Tracy Anne Warren'ın "Gül ve Diken" adlı kitabını tanıtmak istiyorum.
Tabi ki kendi yorumumu katarak :)
Serinin ilk kitabı olan "Kollarımdaki Yabancı" bu kitaba oranla çok daha güzeldi.
Bu kitap çok basit ve kısıtlı bir konuya sahip.
Zaten İlk kitapta ikizi ile yer değiştirip onu  kendi nişanlısı ile evlendiren gıcık Jeannette'i hiç sevmemiştim.
Bu kitapta yazar burnunu sürter dedim ama nerdeee...
Üstüne üstlük yakışıklı ve iyi bir adam çıkardı karşısına.
Kitap bana cadaloz mu olsak acaba diye düşündürmedi değil.
 Yakışıklı Darragh sözde ona eziyet etti ev işleri ile.
Bizim gün içinde yaptığımız işler kasıntı leydi bozuntusu Jeannette'e zor geldi. " Leydiyim "diye diye öldü. 
===== SPOILER ====
Ya neden hep Darragh kont olduğunu sakladığı için suçlandı ki anlamıyorum. Kızda az değil. O da Evlenmeden önce bir başkası ile birlikte olduğunu sakladı.  1800 lü yıllarda bekaret bir tabu. Darragh bence yine de az tepki verdi. Yine de kibirli kibirli dolandı Jeannette ortalıkta. 
Velhasıl hiç sevmedim bu kızı. Okuduğum en gıcık historical romance kahramanıydı.
Bir de sonu tuhaftı. Haftalarca ayrı kaldılar aniden Darragh londra'ya geldi. 3 sayfada sonu geldi kitabın. 
Bu neydi böyle apar topar. Küçük bir son bölümü dahi yoktu. Mutlu yaşadıklarını belirten bir bölüm olsaydı iyiydi. 
Aman ben kitabı sevmedim. Bana yavan geldi. Hep bir şeyler eksikti sanki.
Boş vaktiniz varsa okuyun ama çokta bir şey  beklemeyin.
Daha sonra görüşmek dileğiyle :)

CAPS:





ALINTI:


"İrlanda'ya döneceğimi söylüyorum. Evliliğimden geriye ne kaldıysa onu kurtarmak için Darragh'a geri dönüyorum. Onu seviyorum ve şu ana kadar neden sevdiğimi anlayamamıştım. Seviyorum çünkü o bana kimsenin yapmadığı kendim olma şansını verdi."


"Aptallık yaptım küçük hanım. Kibirli, salak, dik kafalı bir aptal. Amacım kötü olmasa da, sana yalan söylemem, seni kulübe hakkında kandırmam yanlıştı ve kendimle ilgili de. Dürüst olursam, senin sadece süse düşkün biri olacağını sandım, ama belki de seni hafife aldım, küçük hanım. Senden tüm benliğimle özür diliyorum, her ne kadar geç kalmış olsam da."


"Bu evde yakında bir odan var mı?" diye sordu kısık bir sesle.
"Evet, ama korkarım ki benimkini kullanırsak Betsy'i şok ederiz. Çünkü orada eşyaları topluyor."
Kaşları merakla kalktı. "Nereye gidiyorsun?"
"İrlanda'ya. Ben de sana geri dönüyordum, bir tanem. Eğer yarın gelmiş olsaydın, ben yola çıkmış olacaktım, ait olduğum yere doğru. Koridordaki kutuları görmedin mi?"

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder