31 Ocak 2015 Cumartesi

DÜŞLER KRALLIĞI - Judith McNaught


Bir İskoç dükünün kızı olan Jennifer Merrick, 'Kurt' lakabıyla anılan İngiliz Claymore Dükü Royce Westmoreland tarafından manastırdaki okulundan kaçırılır. Dük, düşmanlarının yüreğine dehşet salan, adını duyan herkesin dudağını uçuklatan bir savaşçıdır, ama Jennifer de onun ününü umursamayacak kadar inatçı ve yürekli bir kızdır. Ailesine saldırmak üzere olan savaşçı kendisini tutsak aldığında, ondan kurtulmak için akıl almaz bir zeka kıvraklığı ve özgüvenle, küstah, alaycı ve yakışıklı düşmanını şaşkına çevirir.

Ancak onun güçlü kollarında aşkı bulduğu andan itibaren Jennifer için hayat; gururunun, ailesine karşı hissettiği vefa ve koruma duygularının, karşı koyamadığı bir aşkla çatıştığı tehlikeli bir tuzağa dönüşecektir...
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 416

Baskı Yılı: 2014


Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları


YORUM: 
Çok çok severek okuduğum bir kitaptır kendileri :)
Düşler Krallığı'nda bildiğiniz iskoç erkeği İngiliz kızı olayı yok. burda tam tersi İngiliz dükü Royce ile İskoç dükünün kızı Jennifer var. 
Kızımız çetin ceviz halkı için her şeyi yapmaya hazır.
Tabiri caizse azıcık cadı.
" Dük, düşmanlarının yüreğine dehşet salan, adını duyan herkesin dudağını uçuklatan bir savaşçıdır."
diye yazılmış kitabın arka kapağında fakat ben tam olarak aynı fikirde değilim. Şu bir gerçek ki savaşçı niteliği var Royce'un, ama koskoca da yüreği var. Ben bu kitabı iki kere okudum her seferinde Royce'a bayıldım. Royce gibi "kurt" lakaplı bir adama nasıl bayıldın diye merak eden olursa, kitabı okuması gerekli. Royce Sevgisini söylemekten öte hissettiren bir karakter. 
Royce okuduğum kitap karakterleri içinde en hoşuma gidenlerden biridir.
Bu kitapla ilgili içerik bilgisi vermek istemiyorum. Çünkü konuya girersem spoiler veririm diye korkuyorum. Ama şunu belirtmeden duramayacağım; aşk ve nefret arasında kalmış bir çift Jennifer ile Royce.
Son olarak ille de Royce diyorum.
Okuyun, okutun hatta bir kere de daha okuyun :)
Tekrar görüşmek üzere;
Hoşçakalın ;)

ALINTI: 

 Jennifer onun kırık kolunun yanında sallandığını görecek kadar yaklaşınca ağzından çıkacak çığlığı zorla bastırdı. Royce'un önünde durdu ve babasının öfkeyle yükselen sesini duyunca Royce'un ayaklarının dibindeki mızrağa baktı. "Al onu!" diye gürledi babası. "Mızrağı kullan Jennifer"
O zaman onun neden geldiğini anladı Royce: Akrabalarının başladığı işi bitirmeye gelmişti.


"Jenny, seni seviyorum."
"Bana kalırsa lordum, ben sizi daha çok seviyorum."


"Neden sen şimdi olduğu gibi kendi rızanla teslim olduğunda ben kendimi kral gibi hissediyorum da, kendi rızan olmadan teslim olduğunda mağlup olmuş bir dilenciye dönüşüyorum?"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder