28 Ocak 2015 Çarşamba

KADERİMDE SEN VARSIN - Victoria Alexander

NEW YORK TIMES ÇOK SATANLAR YAZARI
VICTORIA ALEXANDER'DAN ''SONUNU BİLE BİLE'' ADLI ROMANINDAN SONRA EŞSİZ BİR HİKÂYE DAHA...
RASTLANTILARA İNANSANIZ BİLE BAZEN KADERDEN KAÇAMAZSINIZ!
Kadınlar tarafından arzulanan dört beyefendi birer şilin ve bir şişe konyağın ödül olarak belirlendiği bir bahse tutuşmuşlardır. Ödül evlenmeden ayakta kalmayı başaran son bekâra verilecektir
Nigel Cavendish bir gün evlenmek zorunda olduğunun farkındaydı ama o günün gelmesine daha uzun yıllar vardı. Bu yakışıklı, uslanmaz çapkın evlenene kadar hayatın tüm hoşluklarını sonuna kadar yaşamaya kararlıydı.
Leydi Felicity Melville komşusunun camından aşağı inmekte olan hergeleyi gördüğü an Nigel'ın dualarının cevabı olduğunu anladı. Biraz düzeltilmek kaydıyla! Felicity heyecan peşindeydi ve Londra'da ahlaksız Bay Cavendish'den daha heyecan verici biri olabilir miydi? Genç bir kız delice istediği şeyi elde etmek adına her zaman için birtakım planlar yapardı. Fakat Felicity'nin planı beklenmedik sonuçlar doğurdu. Bir şans oyunu ve patlayan bir silah onları istemedikleri bir şekilde karı koca yaptı.
Felicity, dik kafalı kocasına, doğru kadın olduğunu ispatlayabilecek mi? Arkadaşları arasında bahsi kaybeden Nigel kaderin varlığına sonunda inanacak mı? 

Merhabalar;
Kitabımız hakkındaki genel bilgilerden sonra gelelim. Benim yorumuma; Sıkıla sıkıla okuduğum bir kitap. Nigel gibi her şeyi yapayım ama evlenmeyeyim tarzı bir adama zor katlandım. "Ruhun Ateşi" ndeki Brendan bile bundan daha katlanılır bir tipti. 
Nasıl desem Felicity iyide sevemedim. Nigel'i elde etme konusunda çok azimli davrandı fakat anlatamadığım bir iticilik vardı bu iki karakterde. Belki de yazarın tarzı yüzünden karakterlerde itici geldi bana. Bu kitap Yazarın okuduğum ilk kitabı. Galiba da son kitabı olacak. Alıntı yapabilecek kadar vurucu cümleler bulmakta bile zorluk çektim. Kitaptan çok soğuttum sizi. Ah ah nerde Julie, Monica, Nicole Nerde Victoria.
Neyse sizi daha fazla olumsuz yönde etkilemeden yazıma son vereyim. 
Sevip sevmediğinize kendiniz karar verin yine de.
Yeni yorumlarda görüşmek üzere.
Hoşçakalın ;)

CAPS:



ALINTI: 

"Evlilik, diyorum." Gülümsemesine engel olamadı. 
"Bunu çok net olarak sesim hiç çatlamadan, yutmadan, yavaşça söyleyebiliyorum. Evlilik, evlilik, evlilik, evlilik."

"Sensiz yaşamak istemiyorum.  Ne bir saat daha ne de bir gün. Bu balkona tırmanırken hayatımda yaptığım en iyi şey olduğunun farkında bile değildim çünkü seni tanımıyordum. Ama öyleydi." 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder