23 Ocak 2015 Cuma

ÖDÜL - Julie Garwood

Fatih William’ın Sakson tutsağı Nicholaa, Norman soylularından biriyle evlenmek zorunda bırakılır. Genç kadın eş olarak kendine merhametli savaşçı Baron Royce’u seçer. Becerikli, isyankâr ve tam anlamıyla tecrübesiz Nicholaa hislerine söz geçirmeye çalışsa da Royce’dan etkilenmeye başlar. Savaşın acımasızlığını, tutkunun yakıcılığını deneyimlemiş olan Royce ise bu çekici kadın karşısındaki hislerinin derinliğinden ötürü dehşete kapılır. Ve Saksonlar’ın Norman istilacılar tarafından böylesine ilgi gördüğü bir ihanet ikliminde, Royce ve Nicholaa yeni bir aşka yelken açarlar...

“Kalbinizi fethedecek kahramanlarıyla ÖDÜL gizem, entrika ve aşk dolu bir roman…”
Affaire de Coeur

“Sürükleyici anlatımıyla romantik, eğlenceli ve bir o kadar da macera dolu bir hikâye.”
Randezvous

“Tek kelimeyle kusursuz.”
Romantic Times


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     Herkes Merhaba..
 Kitabı okuyalı belki de bir sene olmuştur fakat blogumu yeni aldığım için yorumu bugünlere kaldı. Julie Garwood a bayılıyorum. Ödül kitabı da çok hoşuma gitti. Su  gibi akıp gitti. 
      İşte yine bir zorunlu evlilik ... Benim favori konum ;)
      Kitap kapağındaki kız bana Nichoolaa yı hatırlattı. güzel bir seçim olmuş

YORUM:
      Garibim Royce ne çekti Nicholaa dan. Kaç kere kaçtı Royce un elinden krala teslim edilmemek adına. Royce her defasında buldu onu :)
       Nicholaa ya eşini seçme hakkı verilincee Royce u seçiyor. Nefret ettiği adamı seçmesinde bir mantık yok değil. Tabi ki içten içe Royce u beğeniyor. Hem krallıkta tanıdığı tek kişi Royce. 
     ( Spoiler ; Royce Nicholaa nın eli yanınca istem dışı kızın yanına koşuyor. Nicholaa da Royce olmadan pansuman yapılmak istemiyor. Çok tatlılar ama :)
      Royce da aynı istemem yan cebime koy misali. Sözde Nicholaa yı istemez gibi duruyor ama onu seçtiğine memnun oluyor. Yaaa Royce u sevdim. Korumacı tavırlarına bayıldım. 
      Diyaloglar süper. Royce ketum, Nicholaa cesur. okuması çok eğlenceli bir kitap. Okuyun pişman olmazsınız. Tekrar görüşene kadar Hoşçakalın....

ALINTI:

"Gelenekler sürdürülmelidir... Karım bana kendini öptürmeye çabaladığı gerdek gecemizde böyle bir şey söylemişti."
Nicholaa bir kez daha gülümsedi. "Karın gerçek nedeninin bu olduğunu itiraf ediyor şimdi."
Bu cümle üzerine başını sallayan Royce un yüz ifadesi ciddileşti. Boğuk bir sesle, "Senden bana bir şeyi daha itiraf etmeni istiyorum."dedi. "Beni sevdiğini itiraf et, Nicholaa. Bu sözcükleri söylediğini işitmek istiyorum."

***

"Justin?"
"Evet?"
"Ben Royce u seviyorum."
Erkek kardeşi gülümsedi. "Sevdiğini zaten biliyordum, Nicholaa."
"Nasıl?"
"Ona bakışlarından." 

***

 "Sevgilim niye kendini bir yük olarak düşündüğünü söyler misin bana?" diye sordu Royce sonunda.
Nicholaa gözyaşlarına boğuldu. "Çünkü benimle evlenmekten başka bir seçeneğin yoktu."
Royce fısıldayarak "ah, seçenek," dedi. "Uzun bir süredir bu yüzden endişelenmektesin, değil mi?
Nicholaa kafasını salladığında başını Royce'un çenesine çarptı.
"Nicholaa, sen seçimini yapmadan önce salondan ayrılmış olabileceğim aklına gelmedi mi?"
Nicholaa "hayır ayrılmazdın,"diye fısıldadı. "Yalnızca evli şövalyeler ayrılabilirdi. Senin ayrılma hakkın yoktu."
Royce farklı bir yaklaşımı denedi. "Sana hayır diyebilirdim."
Nichola, "hayır diyemezdin." itirazında bulundu."Sen çok onurlusun. Kendini bana karşı sorumlu hissediyordun."
"Her şeyi kendince çözüyorsun değil mi? Söyleyebileceğim herhangi bir şey fikrini değiştirmeyecek öyle değil mi?
"Mesela?"
"Senin için meydan okumaya çoktan karar verdiğimi söylesem? Başka hiç kimsenin seni almasına asla müsaade etmeyecektim, Nicholaa."


***

 "Nerdeyim?" Nicholaa dikkatini bir kez daha Royce'a vermeden önce odada göz gezdirdi.
Yatağın kenarında oturan Royce'un yanıtı, "Odandasın" oldu. "Uzun süredir uyumaktasın."
"Öyle mi?"
Royce başıyla onayladı.
"Sen kimsin?"
Royce öfkesini sakladı. Haklıydı. Nicholaa Clarise'in yorumlarını duymuştu. Ellerini Nicholaa'nın başının her iki yanına koyup yavaşça aşağı eğildi. Fısıldayarak, "Ben senin kocanım, Nicholaa" dedi. "Seni diğer herşeyden daha çok seven adam. "
Bu duyuru, Royce'un tam istediği tepkiye neden oldu. Nicholaa afallamış görünüyordu. Royce daha fazlasını istiyordu. Fısıldayarak, "Hatırlamıyor musun? " diye sordu.
Nicholaa omuz silkti. Royce gülümsedi. "Seninle nasıl evlenmem için diz çöküp yalvardığın adamım. Nasıl yalvardığını kesinlikle hatırlıyorsundur..."
"Sana benimle evlenmen için yalvarmadım, seni terbiyesiz... "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder