24 Ocak 2015 Cumartesi

ÖZGÜRLÜĞE HASRET - Michelle Willingham



      Bram MacKinloch, esaret altında yedi uzun yıl geçirmiş, türlü işkencelere maruz kalmıştır. Onu tutsaklığı boyunca hayatta tutan, ona güç veren iki şey vardır: Duyduğu intikam ateşi ve genç bir delikanlıyken, düğün gecelerinde ardında bıraktığı güzel karısının yüzü...

Nairna onu gördüğünde gözlerine inanamaz. Bramın yaraları çektiği acıların en büyük işaretidir. Ancak kocasının yüzündeki acı, onun içinde çok daha büyük bir yara taşıdığının kanıtıdır. Nairna onu geri kazanmak için sevginin gücünü kullanması gerektiğini bilmektedir.


---------------------------------------------------------------------------------


      Herkese Merhaba;
   **** Konu historical romance olunca harlequin bile okurum. Kitap 178 sayfaydı. Başlaması ile bitmesi bir oldu. Konusu güzeldi. Mackinloch serisinin ilk kitabı. İkince kitap kardeş Alec in sorunlu evliliği, üçüncü kitap ise en küçük kardeş Callum ve  Lady Marguerite ile iligili. Bu kitapları daha okumadım. Ayrıca aradım ama bulamadım. Nette ise e kitap olarak satışı var.  E kitap okuma özürlüsüyüm :(

YORUM:



      16 yaşında hoşlandığı kız ile evlenen Bram aynı gün esir düşmüştür. 7 yıl sonra esir olduğu yerden kaçıp gelmiş ama karısı Nairna nın bu yıllar içinde başkasıyla evlendiğini ve yeni kocasının öldüğünü öğrenmiştir. (Allahtan adam öldü yoksa ortalık daha bir karışırdı.) Bu arada aklı hep halen esir olan küçük kardeşi Callum da. Onu kurtarmak için plan yapıyor. 
      Bram uyuyamıyorum, üzgün ve psikolojisi çok bozuk, karısı ona yardım etmek için elinden geleni yapıyor. Karısının başkası ile evlenmesini başlarda kafaya taksa da sonradan "o benim karım" diyerek olayı görmezden geliyor. ( görebildiği kadar tabi)
      Bir de kardeşi Alec var onun da karısı ile arası limoni. Klan reisi olunca ilişkileri bozuluyor. Callum gelince reisin Callum olması gerekli. Fakat Callum reisliği pek kaldıracak psikolojide değil.
      Bram Callum u kurtarmaya çalışırken aynı zamanda karısı ile olan ilişkisini yoluna koymaya çalışıyor. 
      Kısa ve öz bir kitap. anlatım ve çeviri güzel. Beni rahatsız eden bir şey olmadı. Ben 5 tl ye eski kitapçıdan aldım. Yayınevi fiyatı 9.90 tl. 
      Tekrar görüşmek üzere;
      Hpşçakalın ;)
       
CAPS: 



ALINTI:

 "Beni deli ediyorsun. Yani hem olumlu, hem olumsuz anlamda." dedi Bram, 
sonunda elini onun beline dolayarak. 

***

"Bram..." dedi Nairna
"Nairna?"
"Seni seviyorum Bram." dedi hiç düşünmeden.
"Nairna...Senin için geri döneceğim. Sen benim yaşama sebebimsin." 

***

"Senin için ölmeye hazırım Nairna. Bunu bil."
"Benim için ölmeni istemiyorum Bram. Şimdi benim için yaşamalısın." 

      

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder