20 Mart 2015 Cuma

Aşk Seni de Vurur- Julie Garwood

Aşk Seni de Vurur   

ARKA KAPAK:
Aşkın, nefretin, intikamın ve saf arzunun özüne inen sürükleyici bir hikâye...

St. Biel'li Prenses Gabrielle için İskoçya şaşırtıcı manzaraların, vahşi klan şeflerinin, aldatıcı vadilerin, dik gölgelerin - ve şimdi de hilekârlığın, ihanetin ve cinayetlerin diyarıdır. Muhteşem güzelliğiyle tanınan ve İngiltere'nin en güçlü baronlarından birinin kızı olan Gabrielle, aynı zamanda Highlands topraklarında barış isteyen kral için mükemmel bir pazarlık kozudur. Kral John, Gabrielle'in iyi huylu ve asil bir beyle evlendirilmesine karar verir. Ama bu evlilik asla gerçekleşmeyecektir.

Muhafızlarıyla birlikte akıl almaz bir zalimliğe tanık olan Gabrielle için her şey bir anda değişir. Okuyla tek atışla birinin canını alırken, bir başkasının hayatını kurtarır ve böylece savaş başlar.

Birkaç gün içinde eski ve yeni düşmanlar arasında büyük bir kavga alevlenirken Highlands tutkuyla tutuşur. Gabrielle'in sakladığı sır yüzünden İskoçya'nın en korkulan adamı Colm MacHugh'un cesur olmak için yeni bir sebebi vardır. Colm'un delici bakışlarının altında

Gabrielle'in ne bedeni ne de kalbi güvendedir.

"Sürükleyici ve ilgi uyandırıcı."
Publishers Weekly

"Garwood tarihi aşk romanı yazarları arasında parlayan bir yıldız."
The State

"İskoçya'nın masalsı atmosferinde maceraya doyacaksınız."
The Roanoke Times



Sayfa Sayısı: 392

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları 


YORUM:

Merhaba; Serinin üçüncü kitabı olan "Aşk Seni de Vurur" kitabını okuyalı çok oldu. Ama anca yorum yazabildim. Sanki lulie yazmamış kitabı. Gabrielle iyi de Colm çok soğuk. Ne ara birbilerini sevdiler bir türlü anlamadım. Nerde Royce nerde Colm... Okumasına okudum ama aralarındaki elektriği tam olarak hissedemedim. Çeviri mi yoksa yazar mı bu konuda suçlu anlayamadım. 
Konusu güzel de tam olarak işlenememiş bence. Ama Gabrielle bildiğiniz saf İngiliz kızı değil kendi ayakları üzerinde durabilen istediğini alan ( Colm denen soğuk adamı aldı da ne oldu sanki) bir kız. 
Colm neredeyse kitabın yarısına kadar etkisiz elemandı. Sonra görünmeye başladı. Konusuna değenmeme gerek yok zaten arka kapak açıklamasından anlaşılıyor. 
Velhasıl çok çok beğenmesem de okunası bir kitap diyorum ve noktayı koyuyorum. 
Yeni yorumlarda görüşmek dileğiyle;
Hoşçakalın ;)


ALINTI:

"Annesi duraksayınca Gabrielle sabırsızlanarak, “Prenses sendin,” deyiverdi.
“Gabrielle, prensesin ben olduğumu ve bu hikâyenin babanla benim hakkımda olduğunu biliyorsun.”
“Biliyorum ama anlatman hoşuma gidiyor.”
Annesi devam etti. “Prenses reşit olduğunda, Wellingshire’lı Baron Geoffrey ile bir anlaşma yapılmış. Prenses baronla evlenip İngiltere’de yaşayacakmış.”
Kızının hoşlandığını bildiği için nikâh töreninden, elbiselerden ve çalan müziklerden detaylı bir şekilde bahsetti. Küçük kız ziyafeti dinlerken neşeyle ellerini çırptı, özellikle de meyveli turtaların ve ballı keklerin tasvirlerine bayılıyordu. Hikâyenin sonuna doğru annesi yorgun düşerek yavaşladı. Bunu fark eden Gabrielle her zamanki gibi annesinden bugün ölmeyeceğine dair söz istedi."
***

"Yapamam seni takip etmekten , öpmekten ve dikkatini çekmeye çalışmaktan vazgeçmeyeceğim. Benden kaçabileceğini düşündüğünü biliyorum ama kaçamazsın, Colm. Bir şeyi gerçekten istediğimde amansız olabilrim."
***
"- Ya hemen evleniriz ya da altı aysonra. Hemen evlensek bile altı ay geçene kadar karı koca olarak yaşamayacağız.
- Neden altı ay bekleyeceğiz? diye sordu Gabrielle son derece şaşkın bir şekilde.
- Böylece klan taşıdığın çocuğun benden olduğunu bilecek.
- Bana yalanlara inanmadığınızı söylemiştiniz.
- Bu öneri Brodick'ten geldi. Evlenir evlenmez hamile kalırsan, insanların çocuğun kimden olduğunu sorgulamalarını istemiyor."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder