7 Mart 2015 Cumartesi

Şehvetin Esiri - Nicole Jordan

Şehvetin Esiri 

ARKA KAPAK:

 Annesinin son nefesini verene dek nasıl bir aşk acısı çektiğini bilen Raven Kendrick, kalbini asla birine vermeyeceğine dair ant içer. Fakat adı bir skandala karıştığında, Londra'nın kötü şöhretli kumarhane sahibinden bir evlilik teklifi alır ve bu teklifi kabul etmek zorunda kalır. Esrarengiz kurtarıcısıyla yakınlaşması ise genç kızın sadece en vahşi fantezilerinde tattığı ihtirasla yüzleşmesine ve bu hisle mücadele etmesine sebep olur.

Kell Lasseter kardeşinin neredeyse hayatını mahvettiği masum bir genç kızı korumak adına özgürlüğünden vazgeçer. Yarı İrlandalı olması ve karanlık geçmişi yüzünden küçümsenen Kell diğer sosyete güzellerinden epeyce farklı olan bu büyüleyici hırçın kızdan etkilenmeden edemez. Ancak kardeşine bağlılığı ve inatçı gelini arasında kalan genç adamın gerçek aşka erişebilmek için öncelikle bir şekilde Raven'ın kalbini kazanması gerekmektedir.


"Elinizden bırakamayacağınız ihtiras ve duygu yüklü bir aşk hikâyesi"
Romantic Times

"O kadar ateşli bir kitap ki sayfaları çevirirken parmaklarınız yanacak."
Rendezvous




Sayfa Sayısı: 368

Baskı Yılı: 2011


Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları 


Merhaba;
Sizlere bayağı cüretkar sahneleri olan bir kitap olan "Şehvetin Esiri" ni tanıtmaya çalışacağım.
Kitap Serinin dördüncü kitabı:
1.Ahlaksız Teklif /  The Seduction (2000)
2.Tutku Mevsimi / The Passion (2000)
3.Arzunun Kıyısında / Desire (2001)
4.Şehvetin Esiri /  Ecstasy (2002)
5.Günah prensi / The Prince of Pleasure (2003)


Son kitap hariç tüm seriyi okudum ama favorim "Şehvetin esiri". Biraz konusuna değinelim;
 
Raven kendine evlenmek için bir dük bulmuştur Ama tam düğün günü ona aşık olan Sean tarafından kaçırılmıştır. Sean'ın abisi bu olay üzerine Sean'ı uzaklaştırı ve kızın bu skandaldan kurtulabilmesi için onunla evlenir.
Raven bu duruma çok üzülmektedir. Çünkü soylu biri ile evleneneceği üzerine annesi söz vermiştir. ama yaşadıkları yüzünden yarı İrlandalı bir kumarhane sahibi ile evlenmiştir.
Kell kendini Raven'den sürekli uzak tutmaya çalışır çünkü kardeşinin aşık olup deli gibi davrandığı kadına o da delice br tutku beslemek istememektedir.
Fakat zamanla aralarında aşk filizlenir. Sean onlara rahat vermez.
Fantazilerin bol olduğu, erotik sahnelerin yer aldığı bir kitaptır kendileri :) Rendezvous'un yorumuna tamamen katılıyorum."O kadar ateşli bir kitap ki sayfaları çevirirken parmaklarınız yanacak."
Ama konu anlatımı çok güzel. İnsan elinden bırakamıyor. Ben çok severek okudum. Yazar Aralarındaki aşkı çok güzel hissettiriyor. Nicola Jordan sevdiğim bir yazardır. Piyasadaki tüm kitaplarını okudum ama en sevdiğim "Şehvetin Esiri" oldu. Okumanızı tavsiye ederim. Şahsen ben bayıla bayıla okudum.


ALINTI:


"Onlarınki mantık evliliği olacaktı, ötesi yoktu. İkisi de kendilerinden ne istendiğinin farkında olarak uygar bir şekilde birlikte yaşayacaklardı.
Hayali âşığı nasıl olsa açlığını bastıracaktı. Tutkuyu hissetmek, arzuyu ve sıcaklığı deneyimlemek için fantezilerine başvurması gerekirse de… Pekâlâ, tanınmış kocası Ingiliz formalitelerine bir ömür boyu katlanmayı umuyorsa, böyle bir kaçışa kesinlikle ihtiyacı olacaktı.
Aslında onun hayal kurması ettiği yeminlere ya da kocasına hiçbir zarar vermeyecekti. Halford’a tamamen sadık olacaktı… Zihni hariç."
***
" Raven: Bilerek burunumun dibinde metresinle oynaşıyorsun. Buna tahammül edemem. Birbirimize aşık olduğumuza insanların inanmasını sağlayacaktık, bana bu konuda söz vermiştin. Ve bunu yapmanın yolu Bayan Walsh'ı açık bir şekilde arzulamak değil.
Kell: Bir papaz gibi yaşamamı beklemediğine inanıyorum.   
Raven: Evet ama o kadına olan tutkunu kontrol edebilir ve... 
Kell: Benden sadakat mi bekliyorsun? Bu anlaşmamızda yer almıyorve hiç adil değil. Şimdiye kadar hiçbir türde bir eş rolü üstlenmedin.
Raven: Ve sende benden pek farklı sayılmazsın.
Kell: Eğer zevki Bayan Walsh'ta bulmamı istemiyorsan onun yerine geçmek ilgini çekebilir. Bir metresin yükümlülüklerini muhtemelen üstlenebilirsin. Ya da en azından bir eşten beklenen cinsel zorunlulukları yerine getirebilirsin. Evet? Bana uygun bir eş olmaya gönüllü müsün?
Raven: Pekala.
Kell: Ne dedin? Seni duyamadım.
Raven: Sana uygun bir eş olma niyetindeyim."
***
"Aşk bir uyuşturucu gibidir. Akıl sağlığını, sağduyunu, mantığını yok edebilir..."
***
"Mutluluk. Çocukluğundan beri ilk kez kendini mutlu hissediyordu. Ve bunun tek nedeni Raven'di."
***
"Aşk. Akın eden zaptedilemez duygunun ismi bu muydu? İhtiyacı olduğunu hiç düşünmediği bu duygunun?"
***
"Sen kaybetmek yerine kalbimi söküp atmak daha iyi, Raven. Sensiz yaşamaya dayanabileceğimi sanmıyorum. Özellikle de seni bu kadar severken."
***
"Ben sadece Tanrı'dan bir gün senin de beni sevebilmeni diliyordum. Bundan ne kadar korktuğunu biliyordum ve...
Ben seni zaten seviyorum Kell. Bütün kalbimle." 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder