8 Mart 2015 Pazar

Beni Aşka İnandır - Julianne MacLeon

Beni Aşka İnandır 

ARKA KAPAK:

 Sevgili kardeşim Clara,
Londra sosyetesi hiç aklıma gelmeyecek denli karışık! Her gece başka bir balo veya toplantı var, her gece başka başka ışıltılı mücevherler, hışırdayan elbiseler dönüp duruyor. Zaman zaman orada burada pot kırmaktan korksam da, hedefime (daha doğrusu annemin hedefine) ulaşmakta başarı elde ediyorum sayılır. Annem, bana koca olarak son derece uygun bulduğu birkaç beyden gördüğüm ilgi karşısında mutluluktan havalara uçuyor.
Ama sevgili kardeşim, bir dük var ve benim için ondan başkasına bakmak dahi öyle zor ki! İtiraf etmeliyim ki kalp atışlarımı, balo salonunun karşı tarafından fark edilebileceğinden korkacağım kadar hızlandırıyor. İsmi James Langdon, Wentworth Dükü. Bu sözlerim kulağa abartılı gelebilir ama bana daha önce hiçbir erkeğin hissettirmediği şeyler hissettiriyor.
Ama bu duygularımı bastırmalıyım. Zaman zaman onun karanlık geçmişine dair fısıltılar duyuyorum ve insanlar kendi aralarında ondan Tehlikeli Dük diye bahsediyor. Ah Clara! Gizliden gizliye onun beni seviyor olabileceğini düşünerek mutlulukla doluyorum, ancak bir yandan da ilgisinden korkuyorum. Gerçek aşkı bulmak için çok uzun zaman bekledim ve şimdiyse kalbime zarar gelmemesi için ona karşı koymalıyım.
Keşke ne yapmam gerektiğini bilebilsem...
Seni seven kardeşin,
Sophia

"Hayat ve duyguyla dolu ışıldayan bir roman."
Jo Beverley

"İnanılmaz bir tutkuya sahip, kıpır kıpır bir hikâye."
Cathy Maxwell



Sayfa Sayısı: 364

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Ephesus Yayınları

Merhaba;

Adıyla çok uyumlu bir kitap daha cidden Clara James'e aşkı öğretiyor. Ben beğenerek okudum. Claracığım sevecen, alçakgönüllü bir amerikalı varis. James ise babası sıfırı tüketerek ölmüş bir dük. Dükümüz para için kızımızla evlenir. Buzdolabı annesinin de bulunduğu konağa kızımızı götürür. Clara para için onunla evlendiğini öğrense dahi James'ten ümidini hiç kesmez.  James'i kendine aşık etmeye kararlıdır. Başlarda düşes olarak çok zorluk çeker ailesini ve Amerika'yı özler ama Clara zamanla hem aileye hem de James'e kendini sevdirmeyi başaracaktır. 

James'te tam bir buzdolabı ama bunun için sebepleri var. Okudukça adama hak vermeden edemiyorsunuz, ya da ben,m gibi çokta haklı bulmuyorsunuz :)

Kitap akıcı, çeviri düzgün yazarı sevdim. Amerikan varileri serisinin ilk katabıydı bu. Seri 3 kitaptan oluşuyor. İkinci "Aşkın Kollarında", üçüncü ise "Aşk Gelince". Bu seri 3 kız kardeşi konu alıyor. Konular bağımsız istediğiniz sırayla okuyabilirsiniz.

Tekrar görüşmek üzere,

Hoşçakalın :)

CAPS :

ALINTI: 

“Bu kadın da kim?” diye sordu farkında olmadan parmağındaki zümrüt yüzükle oynayarak, hemen arkasında duran Whitby Kontu’na.
“Amerikalı o işte,” diye yanıtladı Whitby. ” ‘New York’un Mücevheri’ dedikleri hani. Buckingham Sarayı’nı geçindirecek kadar çeyizi olan. En azından bana söylenen o.”
James, bu cezbedici, mavi gözlere ve küstah duruşlu dudaklara gözlerini dikti. “Vâris o mu yani?”
“Şaşırmış görünüyorsun. Sana güzel olduğunu söylemiştim. Bana inanmadın mı?”
***

"Sophia, önündeki insanların başlarının üzerinden görebilmek için ayak parmaklarının ucunda yükseldi ve salondaki en yüksek rütbeli soylu olan Dük’e şöyle bir göz attı. Fakat tam o sırada grubundaki genç İngiliz kızlardan biri kulağına eğilip, “Elinden geldiğince uzak dur ondan, tabii evlenip bir kâbusun ortasına düşmek istemiyorsan,” diye fısıldayınca, geri yaslandı."
***

  '' Daha önce sana benzer kimse tanımamıştım, Sophia. Kimse duygularını ifade etmeye bu denli istekli ve korkusuz olamaz.''
***

'' Ama  dikkatli olsan iyi olur , yoksa kendini birazdan sırt üstü bulacaksın ve bence annen, at arabasında bacakların havaya kalkmış bir fotoğrafından pek hazzetmez. Hele de New York Times 'ın ön sayfasında. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder